چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟

چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟ و آشنایی با بهترین روش های مهاجرت به ترکیه

چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟
چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟

این روزها به دلیل اقتصاد نابسامان ایران و اوضاع نامناسب معیشتی، روزبه‌روز به تعداد افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند، اضافه می‌شود. اما سؤالی که پیش می‌آید این است «چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟»

برای خرید خانه ارزان در استانبول می تونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

6 راه‌ مهاجرت به ترکیه که باید بدانید

مهاجرت به ترکیه روش‌های مختلفی ازجمله مهاجرت از طریق کار، خرید ملک در ترکیه، مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌گذاری در ترکیه، اخذ ویزای شهروندی و اجاره خانه در ترکیه دارد. شما بنا به هدفتان از مهاجرت و شرایطی که در آن قرار دارید، می‌توانید از طریق هرکدام از این راه‌ها اقدام به مهاجرت کنید.

1. چگونه از طریق ویزای کاری به ترکیه مهاجرت کنیم؟

اگر شما به زبان ترکی مسلط هستید و در حرفه‌ی خاصی نیز مهارت دارید، می‌توانید از طریق ویزای کاری به ترکیه مهاجرت کنید. برای این منظور شما می‌توانید به ۳ روش اقدام کنید:
• یافتن کارفرمای تُرک و استخدام در شرکت
• ثبت شرکت در ترکیه
• دریافت اجازه کار با گذراندن دوره‌های مرتبط

از مزایای این روش این است که شما پس از دریافت مجوز کار (چالیشما ایزنی) بیمه‌ی پزشکی خواهید شد و هزینه‌های درمان برای شما رایگان می‌شود. همچنین می‌توانید بعد از گذشت ۵ سال، ویزای شهروندی ترکیه را دریافت کنید. علاوه بر آن، در طول دوران کاری به شما اقامت ترکیه نیز اعطا می‌گردد.

2. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

با خرید ملک چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟ این روش یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به ترکیه است. شما می‌توانید با خرید ملک برای خود و خانواده‌تان اقامت ترکیه را دریافت کنید. امکان درخواست شهروندی ترکیه نیز در شرایط خاص وجود دارد.

حداقل هزینه برای خرید خانه در ترکیه ۷۰۰میلیون تومان (واحد پول ایران) است. خرید انواع خانه‌های آپارتمانی، مجتمع و ساحلی در ترکیه امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید متناسب با وضعیت مالی خود، خانه‌هایی بزرگ‌تر، شیک‌تر و البته گران‌تر بخرید. یکی از مزایای خرید ملک در ترکیه این است که شما می‌توانید اقدام به خرید قسطی خانه نمایید. بااین‌وجود، سند مالکیت به نام شما ثبت خواهد شد.

اگر هنوز تصمیم نگرفتید که کدوم شهر رو برای زندگی انتخاب کنید ما در مقاله ای در مورد بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه صحبت کرده ایم، به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله رو مطالعه کنید حتما به شما کمک خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت خانه ارزان در ترکیه وارد این لینک شوید. (لیستی کامل از املاک)

خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در ترکیه

3. آیا مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، امکان‌پذیر است؟

در ادامه‌ی پاسخ به پرسش «چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟» باید بگوییم که دانشگاه‌های ترکیه از رتبه جهانی خوب و معتبری برخوردار هستند. دولت ترکیه بورسیه‌های متنوعی را برای دانشجویان این کشور در نظر گرفته است.

شما به‌عنوان دانشجو و با توجه به شرایط خود، می‌توانید در دانشگاه‌های معتبر ترکیه مشغول به تحصیل شوید و مهاجرت کنید.
دانشگاه‌های ترکیه به دو دسته‌ی دولتی و غیردولتی تقسیم می‌شوند.

هزینه‌ی تحصیل نیز از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. به‌طورکلی هزینه‌ی دانشگاه‌های غیردولتی نسبت به دولتی بیشتر است.

4. سرمایه‌گذاری، راهی برای مهاجرت

از طریق سرمایه‌گذاری، چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری می‌تواند به چند روش ازجمله ثبت شرکت در ترکیه، ایجاد سپرده‌ی بانکی و راه‌اندازی کسب‌وکار انجام شود.

هرکدام از این روش‌ها مزیت‌های مخصوص به خود را دارند. انتخاب روش سرمایه‌گذاری با شرایط و امکانات شما می‌تواند متغیر باشد.

5. شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق اخذ ویزای شهروندی چگونه است؟

در این روش مهاجرتی شما پس از ۲ ماه می‌توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. اخذ ویزای شهروندی و مهاجرت به ترکیه نیازمند خرید خانه در این کشور است.

مهاجرت به ترکیه
مهاجرت به ترکیه

6. مهاجرت از طریق اجاره خانه

مهاجرت و اقامت با اجاره خانه در ترکیه اقامت توریستی محسوب می‌شود. این روش موقتی بوده و شما پس از یک سال باید از طریق شیوه‌های دیگر مهاجرت به این کشور اقدام نمایید.

برای خرید ویلا در ترکیه و همچنین خرید ویلا در استانبول می تونید از طریق فرم مشاوره املاک با ما در ارتباط باشید.

در این مقاله 6 روش‌ مهاجرت به ترکیه را بررسی کردیم. هرکدام از این روش‌ها مزایای خاص خود را دارند. شما باید با آگاهیِ کامل از شرایط و موقعیتی که در آن قرار دارید، بهترین و مناسب‌ترین راه برای مهاجرت به این کشور را انتخاب نمایید.

پیشنهاد مجموعه خانه من و تو مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه می باشد، برای راهنمایی بیشتر می تونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برچسب ها : ,,

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک در ترکیه (جدیدترین ها)

پر بازدیدترین مقالات