اینینال کارت ترکیه چیست؟ (نحوه خرید و شارژ کارت اینینال)

اینینال کارت ترکیه چیست؟ (طریقه خرید و شارژ اینینال)

با اینینال کارت شما میتونید به صورت آنلاین و قسطی خرید کنید. این کارت برای شما امکانی فراهم می کند تا بدون ایجاد ارتباط بانکی کارهاتون رو انجام دهید.

اینینال کارت میتونه جایگزین افتتاح حساب بین المللی در ترکیه باشه. این کارت برای افراد دانشجو، گردشگران و همچنین افراد زیر 18 سال مناسب می باشد.

اینینال کارت ترکیه چیست؟
اینینال کارت ترکیه چیست؟

در این مقاله می خواهیم شما رو با مزایا، نحوه خرید و شارژ کردن کارت اینینال آشنا کنیم.

حتما در ادامه با ما همراه باشید…

آشنایی با اینینال کارت

اینینال کارت (Ininal kart) کارت بانکی آماده می باشد که شما میتونید از این کارت در دستگاه ها پوز POS استفاده کنید و به راحتی خریدتون رو انجام دهید.

افرادی که از این کارت استفاده می کنند، می تونند حتی بدون داشتن کارت اعتباری بانکی، خرید فیزیکی و یا آنلاین انجام دهند.

استفاده از این کارت، بیشتر برای افرادی مناسبه که امکان افتتاح حساب در کشور ترکیه رو ندارند.

آشنایی با اینینال کارت
آشنایی با اینینال کارت

از این کارت میتونید در فروشگاه ها، خرید اینترنتی و حتی در خارج از کشور هم استفاده کنید. در اینینال کارت باید به لیر پول واریز کنید.

افرادی که بالای 13 سال سن دارند، میتونن این کارت ها رو داشته باشند. (اگر زیر نظر سرپرست باشه، استفاده از این کارت هیچ محدودیت سنی نداره.)

اینینال کارت یک شرکت Multinet UP می باشد، که مجوز فعالیت الکترونیکی پول رو از آژانس BRSA دریافت کرده است.

اینینال کارت برای ارائه خدمات مالی و آسان شدن پرداخت ها به شرکت ها و مشتریان ساخته شده است.

برای اطلاع از شرایط و قوانین خرید ملک در ترکیه کافیه که در واتس آپ یا از طریق فرم مشاوره املاک با ما در ارتباط باشید.

چه طور میتونیم کارت اینینال رو خریداری کنیم؟

برای خرید کارت اینینال باید به فروشگاه های زنجیره ای مثل D&R ، Kim Market ، Kipa ، Macrocenter ، Migros ، نقاط معاملات عملی ، مکانهای کاری PTT ، Teknosa و Vatan Bilgisayar و فن آوری مراجعه کنید.

هزینه خرید کارت اینینال

هزینه خرید 30 لیر می باشد. که 25 لیر اون برای شارژ کارت هست و وارد کارت میشه. 5 لیر دیگه اون هم هزینه خود کارت می باشد.

بعد از خرید باید کارت تون رو فعال کنید، برای این کار وارد سایت ininal.com می شوید و در بخش کارت من فعال سازی رو انجام میدید.

اینینال کارتی که خریداری می کنید، ناشناس هست و امکان سرقت اطلاعات شما وجود نداره.

از چه طریقی میتونیم کارت اینینال رو شارژ کنیم؟

طریقه شارژ کردن اینینال بسیار ساده می باشد. شما میتونید از طریق دستگاه خودپرداز بانکی ، Kipa ، Migros ، Macrocenter ، PTT اماکن ، توزیع کننده پول ، PTTMatiks ، Nkolay و فروشگاه های Teknosa از Şok Markets کارت خودتون رو شارژ کنید.

روش های دیگه ای هم برای شارژ کارت تون وجود داره مثل استفاده از برنامه اینینال همراه (مخصوص موبایل)، شارژ به صورت نقدی (با کمک دستگاه های خودپرداز ING و PTT).

از چه طریقی میتونیم کارت اینینال رو شارژ کنیم؟
از چه طریقی میتونیم کارت اینینال رو شارژ کنیم؟

شما می توانید کارت خودتون رو برای بار اول تا ۳۰۰ لیر شارژ و برای بار دوم ۲۰۰۰ لیر می توانید شارژ کنید.

درصورتی که می خواهید دوباره کارت اینینال خودتون رو شارژ کنید باید برای فعال سازی به سایت ininal.com مراجعه کنید. شما باید ماهیانه 2 لیر بابت استفاده از اینینال کارت پرداخت کنید.

اگر هم خواستید میتونید باقی مانده حساب خودتون رو از دستگاه خودپرداز برداشت کنید.

سایت خانه من و تو اولین مرجع مورد اطمینان برای خرید ملک در ترکیه هست. با کمک وکلای ما میتونید اقدام به اخذ اقامت ترکیه کنید.

مزایای استفاده از اینینال کارت

این کارت کاملا واقعی هست و با کمک اینترنت می تونید خرید انجام دهید. هر جا دیدید نوشته MasterCard میتونید از اینینال کارت هم استفاده کنید. این عبارت در بازارها، رستوران، فروشگاه ها و همچنین در فروشگاه های اینترنتی قابل مشاهده هست.

مزایای استفاده از اینینال کارت
مزایای استفاده از اینینال کارت

به دلیل وابسته نبودن به بانک، شما میتونید به راحتی بدون این که اطلاعات شخصی شما رو بدوند، اینینال کارت خریداری کنید. همچنین نیازی به پر کردن فرم و حتی امضاء هم ندارد.

• اعتباری بودن اینینال کارت

شما همان قدر که در این کارت پول واریز می کنید، همان قدر هم هزینه می کنید. یکی دیگر از مزیت های آن اعتباری بدون این کارت هست.

مثلا برای خرید محصولی به مبلغ 50 لیر، میتونید یک کارت اینینال 50 لیری خریداری کنید و بعد از انجام خریدتون می تونید اون رو برای خریدهای بعدی دوباره شارژ کنید یا اینکه کلا کارت رو دور بندازید.

• مدیریت دخل و خرج اینینال کارت

به راحتی میتونید تمامی خریدهایی که با اینینال کارت انجام دادید رو مدیریت کنید. همچنین می تونید از ریز هزینه های معاملات خودتون هم باخبر شوید.

برای مثال اگه فرزند شما صاحب یک اینینال کارت هست و برای خودش خرید اینترنتی انجام میده شما میتونید تمامی جزئیات خریدهایی که انجام داده رو بررسی کنید.

• استفاده از تخفیف های ویژه

شرکت هایی که با اینینال کارت قرارداد دارند، معمولا تخفیف های بسیار خوبی ارائه می کنند، شما میتونید با استفاده از این کارت از شرکت ها محصولاتی با قیمت های بسیار خوب به همراه تخفیف ویژه خریداری کنید.

طریقه استفاده از نسخه الکترونیکی اینینال کارت

برای استفاده از نسخه الکترونیکی اینینال کارت، باید برنامه الکترونیکی کارت رو روی گوش همراه خودتون نصب کنید و با استفاده از برنامه کیف پول اینینال کارت به قسمت Load Balance بروید.

در صفحه اصلی برنامه Wallet Wallus ، موجودی خودتون رو روی Wallet اصلی شارژ کنید. شما میتونید تا 5 اینینال کارت رو در حساب اصلی خودتون اضاف کنید.

همونطور که قبلا هم گفتیم، شما میتونید بدون افتتاح حساب و بدون هیچ قراردادی اینینال کارت داشته باشید و بدون هیچ دردسری از اون استفاده کنید.

برای استفاده از کارت اصلی شما میتونید از طریق برنامه Inet Wallet حسابتون رو شارژ کنید. پشت این کارت 16 رقم وجود داره، که 4 رقم اول آن همون رمز عبور کارت می باشد.

اگر قصد داشتید که رمز عبور اینینال کارت خودتون رو عوض کنید، با استفاده از برنامه ای که روی گوشی خودتون نصب کردید میتونید روی دکمه Transactions Card کلیک کنید و در بخش جزئیات کارت، رمز کارت تون رو تغییر بدید.

بعد از انجام تمامی مراحل بالا رمز جدید به شماره موبایلی که با اون ثبت نام کردید، ارسال میشه. (تا 5 بار میتونید رمز کارت تون رو تغییر بدید.)

شما از طریق برنامه Wallet می تونید موجودی و گردش حساب اینینال کارت تون رو بررسی کنید. برنامه Wallet رو می تونید از طریق سایت ininal.com دانلود کنید.

میتونید با ساخت یک کارت مجازی از طریق برنامه inet Wallet بدون داشتن کارت فیزیکی اینینال، خرید اینترنتی انجام دهید.

وقتی که کارت اصلی رو از طریق ininal.com یا Ininal Wallet به حساب تون وصل کردید، می تونید معاملاتی که به 3D Secure نیاز دارند رو انجام دهید.

3D Secure چیست؟

3D Secure یک رویه امنیتی می باشد. وقتی می خواهید در سایتی با استفاده از اینینال کارت خرید کنید، یک پیامک به شماره موبایلی که به حساب تون وصل شده، ارسال می شود. این پیامک حاوی مراحل خرید شما از سایت مربوطه می باشد.

چگونه با اینینال کارت خرید اینترنتی انجام بدیم؟

برای خرید اینترنتی از شما مشخصات کارت رو می خواد که با استفاده از اینینال کارت شما مشخصات کارت تون که شامل شماره 16 رقمی، تاریخ انقضا و همچنین کد CVV2 که در پشت کارت قرار داره، وارد می کنید.

چگونه با اینینال کارت خرید اینترنتی انجام بدیم؟
چگونه با اینینال کارت خرید اینترنتی انجام بدیم؟

نکته: اگر تا سه بار مشخصات کارت رو به اشتباه وارد کنید، کارت تون مسدود میشه.

اگه خواستید کارت تون رو ببندید باید از طریق برنامه Wallet، روی کارت کلیک کرده تا جزئیات کارت براتون باز بشه. بعد در صفحه جزئیات روی دکمه Card Transactions کلیک می کنید و گزینه Card Close رو انتخاب می کنید و در نهایت کارت شما بسته خواهد شد.

مجموعه خانه من و تو، مکانی امن و معتبر برای شما ساخته تا بتونید با خیال آسوده با هر بودجه و هر سلیقه ای که دارید اقدام به خرید ملک در ترکیه کنید.

برای اطلاع از خرید خانه در ترکیه همین حالا فرم مشاوره املاک ما رو تکمیل کنید، تا مشاورین ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و منحصربه فردترین و پرسودترین فایل خرید خانه در استانبول رو به شما معرفی کنند. (تخفیف ویژه به مدت محدود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک در ترکیه (جدیدترین ها)

پر بازدیدترین مقالات