بهترین محله های استانبول برای زندگی ایرانیان

بهترین محله های استانبول برای زندگی ایرانیان (لوکس ترین و محبوب ترین ها در کنار هم)

فهرست مطالب

قبل از سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه شما ابتدا باید بهترین محله های استانبول برای زندگی را به خوبی بشناسید. شما عزیزان با خرید خانه در استانبول از سایت خانه من و تو، می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسودی در ترکیه داشته باشید و همچنین اقامت، شهروندی و پاسپورت کشور زیبای ترکیه را به آسانی دریافت کنید.

بهترین محله های استانبول برای زندگی ایرانیان
بهترین محله های استانبول برای زندگی ایرانیان

امروزه انتخاب بهترین محله ها برای زندگی در استانبول امری مهم می باشد که حتما باید به آن توجه کرد.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان معرفی کنیم. همچنین صحبتی کوتاه در مورد بهترین و بدترین محله های استانبول با شما خواهیم داشت. تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با شهر زیبای استانبول

استانبول یکی از اصلی ترین و به عبارتی شاهراه کشور ترکیه شناخته می شود. نکته ای جالب در مورد این شهر وجود دارد، این است که استانبول بزرگترین شهر در قاره ی اروپا و همچنین هشتمین شهر بزرگ در دنیا می باشد. البته مرکز اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی کشور ترکیه هم می باشد.

استانبول دارای ۳۹ منطقه است که ۱۴ منطقه آن بخش آسیایی و ۲۵ منطقه دیگر آن را بخش اروپایی می باشد.

محله های باکلاس استانبول
محله های باکلاس استانبول

استانبول دارای مساحت 1539 کیلومتر مربع و با پیش شماره 212 و 216 می باشد که اکثریت مردم این شهر با زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند. همچنین واحد پول آن ها لیر ترکیه می باشد.

دلیل اهمیت فراوان شهر استانبول بالا بودن پتانسیل و رشد آن برای سرمایه گذاری از طریق املاک می باشد.

به همین دلیل شاهد بازه قیمتی متفاوتی از خانه ها در نقطه های مختلف این شهر خواهیم بود، مثلا قیمت خانه در محله های باکلاس استانبول با قیمت خانه و آپارتمان در بهترین محله های استانبول اروپایی و آسیایی متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه در استانبول با توجه به نوسانات ارز در بازار متغیر است. اما اگر قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استابول را دارید باید مبلغی معادل 400 هزار دلار هزینه کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق و مشاوره از طریق فرم مشاوره املاک با ما در ارتباط باشید، ما شما را از لحظه آشنایی تا لحظه عقد قرارداد همراهی خواهیم کرد پس نگران نباشید.

معرفی محله های اروپایی استانبول

• عثمان پاشا
• اسن یورت
• بیشیک تاش
• بئی اوغلو
• بویوک چکمجه
• کوچوک چکمجه
• چاتالجا
• ساری یر
• کاغیت حانه
• گون گورن
• سلطان قاضی
• زیتون بورنو
• آرناووت کوی
• باشاک شهیر
• بیلیک دوزو
• باکر کوی
• آوجیلار
• باکیر کوی
• باغجیلار
• ایوب
• فاتیح
• قاضی
• سیلیوری
• شیشلی
• باهچه لی اولر
• اسنلر

آشنایی با بخش های آسیایی استانبول

• کارتال
• سانجاک تپه
• توزلا
• عمرانیه
• چکمه کوی
• آتا شهیر
• آدالار
• کادیکوی
• سلطان بئی لی
• اسکودار
• پندیک
• بئی کوز
• شیله
• مال تپه

وضعیت آب و هوا در بهترین منطقه های استانبول چگونه است؟

وضعیت آب و هوا در بهترین منطقه های استانبول چگونه است؟
وضعیت آب و هوا در بهترین منطقه های استانبول چگونه است؟

استانبول از چند اقلیم تشکیل شده است. این منطقه بیشتر تحت تاثیر آب و هوای دریای مدیترانه است. استانبول تابستانی گرم و خشک و زمستانی سرد و یخبندان دارد. وضعیت آب و هوای این شهر به دلیل مجاور بودن با دریاهای سیاه و مرمره، رطوبتی و شرجی است.

جمعیت مردم در بهترین محله های استانبول

استانبول به عنوان هفدهمین کشور پرجمعیت در جهان دارای 9.11% بوده است رشد. جمعیت شهر استانبول حدود 15.7 میلیون نفر می باشد، بیشتر این افراد مسلمان می باشند.

استانبول در طول تاريخ بشریت یکی از پرجمعيت ترين و البته پر توریست ترین شهر در منطقه آسيا بوده است. ما مردم ایران از نظر فرهنگ شباهت های زیادی با کشور ترکیه داریم. از خصوصیات مردم استابول می توان به مهمانوازی و خونگرم بودن آن ها اشاره کرد.

شرایط اقتصادی در بهترین محله های استانبول برای اقامت به چه صورت است؟

به دلیل داشتن موقعیت عالی، شهر استانبول تبدیل به اصلی ترین اتصال بین‌المللی در مسیرهای مرزی، دریایی و زمینی ترکیه شده است.

شرایط اقتصادی در بهترین محله های استانبول برای اقامت به چه صورت است؟
شرایط اقتصادی در بهترین محله های استانبول برای اقامت به چه صورت است؟

شاید باورتان نشود ولی استانبول در بین گردشگران رتبه پنجمین شهر محبوب را به خود اختصاص داده است.

معرفی دانشگاه های دولتی در محله های خوب استانبول

دانشگاه هنرهای زیبا معمار سینان، دانشگاه ترک-آلمان، دانشگاه ساغلیک بیلیملری، دانشگاه بغازیچی، دانشگاه بین المللی علوم و تکنولوژی، دانشگاه ترکیه-ژاپن، دانشگاه استانبول، دانشگاه گالاتاسرای، دانشگاه استانبول تکنیک، دانشگاه مارمارا

آشنایی با دانشگاه های خصوصی در مناطق خوب استانبول

دانشگاه بیکنت، دانشگاه اسکودار، دانشگاه کوچ، دانشگاه باهچه شهیر، دانشگاه بیلگی، دانشگاه آیدین، دانشگاه گلیشیم، دانشگاه یدی تپه، دانشگاه کولتور، دانشگاه سابانجی

جاذبه های گردشگری در محله های باکلاس استانبول

در این بخش با چندتا از جذاب ترین و معروف ترین جاذبه های تاریخی و طبیعی استابول آشنا می شویم:
تنگه بسفر، کاپادوکیه، گلدن هورن یا شاخ طلایی، ساپانجا، بورسا، مسجد آبی (سلطان احمد)، مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، میدان تکسیم، قلعه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه

بهترین محله ها برای زندگی در استانبول

 

محله اورتاکوی (Ortakoy) یکی از بهترین منطقه های استانبول برای خرید ملک در ترکیه

منطقه اورتاکوی به عنوان پربازدیدترین محله های بشیکتاش می باشد این محله که دقیقا در کنار و زیر پل بسفر قرار دارد.

محله اورتاکوی یکی از بهترین منطقه های استانبول
محله اورتاکوی یکی از بهترین منطقه های استانبول

محله اورتاکوی مرکز اصلی تفریحات شبانه در استانبول می باشد و دارای بهترین کافه ها، بارها، رستوران ها و مراکز خرید است. شما با قدم زدن در خیابان های اورتاکوی می توانید جذابیت این شهر را بیشتر تماشا کنید به خصوص اگر در شب به پیاده روی برید شاهد مردمانی شاد هستید که در حال استراحت، نوشیدن قهوه و همچنین رقص و پایکوبی هستند باشید.

پس این فرصت رو از دست ندید و حتما به پل بسفر بروید و از زیبایی های این منطقه نهایت لذت رو ببرید. شما در بازار اورتاکای می توانید صنایع دستی جذابی را از افراد محلی بخرید.

برای اطلاع از قیمت خانه ارزان در ترکیه همین حالا با ما در ارتباط باشید.

محله آرناووت کوی (Arnavutkoy) بهترین محله استانبول

آرناووت کوی یکی از محله های تاریخی می باشد که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است.

در این مکان شگفت انگیز شما می توانید از امتداد تنگه بسفر شروع به پیاده روی کنید و یک وعده غذایی در خاص ترین رستوران های این محله میل
منازلی که در این محله هستند دارای استخر و سونا هستند.

محله آرناووت کوی بهترین محله استانبول
محله آرناووت کوی بهترین محله استانبول

لوکس ترین هتل هایی مثل کاخ Kırağan Kempinski و هتل Four Seasons Istanbul در تنگه بسفر قرار دارد، پس نگران اقامت خود نباشید.

یکی از هیجان انگیز ترین تفریخات در آرناووت کوی ماهیگیری در ساحل می باشد، که همین امر سبب شده تا رستوران هایی جذاب با غذاهای فوق العاده خوشمزه در این ساحل ساخته شود.

مشهورترین رستوران های آرناووت Sur Balık ،Adem Baba ،Hayri Balık و Arnavutköy Balıkçısı هستند.

شما با زندگی در محله شگفت انگیز آرناووت می توانید به بهترین مراکز درمانی و همچنین طبیعتی بکر دسترسی داشته باشید.

منطقه ببک (Bebek) محله خوب استانبول

محله ببک مناسب برای کسانی است که امنیت در اولویت اصلی زندگی شان است. البته نقطه قوت این منطقه داشتن ویو بسیار از تنگه بسفر می باشد، خانه هایی که در این منطقه قرار گرفته اند صبح زیبای خود را با منظره دیوانه کننده دریای مرمر آغز می کنند. یکی از ثروتمندترین محله های استانبول ببک است که دارای انواع و اقسام کافه ها، رستوران ها و فروشگاه ها می باشد.

منطقه ببک در ساحل اروپا از تنگه بسفر قرار دارد.

با قدم زدن در قلب تپنده استانبول (پارک بزرگ ببک) شاهد بهترین رستوران ها، مراکز خرید و هتل ها در این محله باشید. پس اگر بعد از پیاده روی احساس ضعف کردید نگران نباشید می تونید از کافه ها و رستوران هایی که در این بخش قرار دارد دلی از عزا در بیارید و دوباره به مسیر خودتون ادامه بدید.

منطقه ببک محله خوب استانبول
منطقه ببک محله خوب استانبول

ما به شما پیشنهاد می کنیم موقع سفر به منطقه ببک حتما به قهوه و کافی Bebek Kahvesi ، شیرینی فروشی Bebek Badem Ezmecisi ، فروشگاه و بوتیک Midnight Express ، لوکا luccastyle حتما یه سر بزنید.

وجود انواع رستوران ها متناسب با هر سلیقه ای، بهترین مراکز درمانی، نزدیکی به مرکز استانبول و همچنین قایق سواری از مزایای زندگی در ببک می باشد.

و به عنوان آخرین نکته در مورد محله ببک این است که حتما به Mangerie یه سر بزنید، Mangerie یکی از معروف ترین غذاخوری های ببک می باشد، که صبحانه های دلپذیر و خوشمزه ای دارد البته برای سرو غذا در اینجا باید صبر کنید تا میزی در بالکن با منظره ی ابدی خالی شود.

محله های خوب برای زندگی در استانبول (منطقه ماسلاک Maslak)

Maslak از محله های خوب برای زندگی در استانبول می باشد و همچنین ایده آل ترین منطقه برای سرمایه گذاری می باشد. ساخت و ساز املاک در محله ماسلاک در حال رشد و توسعه است که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد.

این محله چند دقیقه ای با میدان تاکسیم فاصله دارد و مراکز خرید عالی، وسایل حمل و نقل و… در این منطقه واقع شده است.

حدودا ۵ دقیقه تا تنگه بسفر فاصله دارد. لازم به ذکر است که ماسلاک یکی از محله های خوب استانبول برای زندگی است.

یه خبر خوب برای افرادی که برای خرید به ماسلاک سفر می کنند داریم، یکی از معروف ترین بازارهای استانبول که وادی نام دارد در این محله واقع شده است.

این منطقه به امکانات عالی دسترسی دارد و گزینه فوق العاده خوب برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در استانبول می باشد. به دلیل وجود شرکت های تجاری و همچنین توریستی بودن ماسلاک، یکی از بهترین مناطق خوب استانبول برای زندگی می باشد.

Maslak از محله های خوب برای زندگی در استانبول
Maslak از محله های خوب برای زندگی در استانبول

مواردی همچون مجهزترین بیمارستان ها، دانشگاه ها، کلاب ها و لوکس ترین هتل ها در این منطقه قرار دارد.

از جنگل بلگراد غافل نشید، یکی از شگفت انگیز ترین پارک های استانبول است که به خاطر طبیعت بسیار دوست داشتنی که دارد توریست های بسیاری رو از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

منطقه زیتون بورنو بهترین محله های استانبول اروپایی

منطقه زیتون بورنو بهترین محله های استانبول اروپایی
منطقه زیتون بورنو بهترین محله های استانبول اروپایی

منطقه شناخته شده ای که طرفداران زیادی دارد، منطقه زیتون بورنو می باشد، به دلیل نزدیکی به دریای مرمره، بهترین مراکز خرید و هتل ها باعث شده تبدیل به یکی مراکز اصلی برای سرمایه گذاری از طریق خرید آپارتمان در استانبول شود.

فرودگاه مشهور آتاتورک هم در نزدیکی این منطقه قرار گرفته است.

زیتون بورنو محله ای مدرن است که تمامی خدمات دولتی رو در خود جای داده و همه ساکنین می توانند همه امورات خود را به آسانی و هیچ دغدغه ای انجام دهند. البته از مدارس و دانشگاه های عالی دولتی این محله نمیشه غافل شد.

محله باکرکوی bakirkoy در بهترین محله های استانبول برای اقامت

قدیمی ترین منطقه در استانبول باکرکوی نام دارد.

محله باکرکوی در بهترین محله های استانبول برای اقامت
محله باکرکوی در بهترین محله های استانبول برای اقامت

مرکز خریدهای معروفی که در این منطقه قرار دارند می توان به (Carousel, Capacity and Galleria Mall) اشاره کرد.

باکرکوی امروزه به خاطر دسترسی داشتن آسان به مراکز خرید فراوان، فرودگاه آتاتورک، زمین مسابقات اسب دوانی و مراکز تجاری تبدیل به یک منطقه تجاری در استانبول شده است.

معرفی بهترین محله های استانبول (منطقه بی اوغلو Beyoglu)

یکی از لوکس ترین مناطق استانبول محله بی اغلو می باشد که با وجود میدان تکسیم، مسیر پیاده روی بسیار طولانی و نماد استانبول (گالاتا) باعث شده یکی از پر ترددترین مکان ها برای گردشگران باشد.

در مسیر پیاده روی خیابان های اصلی و فرعی منطقه بی اوغلو می توانید کلاب های شبانه و کافه های بسیار لوکسی رو مشاهده کنید. پس بد نیست بعد از یک پیاده روی طولانی مدت یه سر به کلاب ها و یا رستوران های لوکس و زیبای این منطقه بزنید.

معرفی بهترین محله های استانبول منطقه بی اوغلو
معرفی بهترین محله های استانبول منطقه بی اوغلو

حتما بازدید به موزه پرا رو فراموش نکنید، این موزه در اطراف هتل Pera Palace قرار دارد و هزینه ورودی آن هم رایگان هست.

از مزایای مهم زندگی در منطقه بی اوغلو می توان به دسترسی بسیار آسان به تنگه بسفر، انواع تفریحات آبی، مرکزهای درمانی معتبر و همچنین بازارهای بسیار لوکس اشاره کرد.

بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان (محله کاراکوی (Karakoy))

مزایای کاراکوی برای زندگی:

• محله ای شیک نشین
• دسترسی به مراکز آموزشی
• دسترسی به باشگاه های ورزشی

محله کاراکوی در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول می باشد که بین پل گالاتا و مسجد کیلیچ علی قرار دارد. این محله تا امروز توانسته گردشگران زیادی را به سمت ساحل زیبای خود جذب کند.

بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان محله کاراکوی
بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان محله کاراکوی

پیاده روی در خیابان های کاراکوی را هرگز فراموش نکنید در آنجا شاهد شلوغ ترین کافه ها، بارها و رستوران های محلی خواهید بود، پس حتما برای رفع خستگی چند ساعتی رو در این کافه ها و رستوران ها خوش بگذرانید و با میل کردن بهترین دسرهای ترکی در این منطقه شب رو به پایان برسانید.

بشیکتاش Besiktas بهترین محله استانبول برای زندگی

محله بشیکتاش به دلیل داشتن باشگاه فوتبال بشیکتاش معروف می باشد. و می توان گفت که بهترین محله استانبول برای زندگی هست.

بشیکتاش بهترین محله استانبول برای زندگی
بشیکتاش بهترین محله استانبول برای زندگی

کافه های بسیاری در بشیکتاش قرار دارد و مکانی دلنواز برای یک قرار دوستانه است. حتما قهوه های Black Owl و Bettys که مخصوص این منطقه است رو امتحان کنید.

منطقه فاتح (Fatih) (بهترین محله های استانبول)

فاتح اسم بهترین محله های استانبول می باشد. این منطقه یکی از پرجمعیت ترین مناطق استانبول شناخته می شود. بهترین راه برای شناخت بهتر این منطقه پیاده روی است، شما در این محله جاذبه های بسیار فراموش نشدنی را می توانید تماشا کنید.

فاتح اسم بهترین محله های استانبول
فاتح اسم بهترین محله های استانبول

بزرگترین مزیت این منطقه داشتن فرصت های شعلی بسیار عالی است، مراکز خرید متعدد و داشتن محله های بسیار سبب شده تا منطقه فاتح به یکی بهترین های شهر استانبول تبدیل شود.

بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان ( میدان تقسیم Taksim Square)

میدان تکسیم بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان
میدان تکسیم بهترین مناطق استانبول برای زندگی ایرانیان

میدان تکسیم به عنوان منطقه جهانی شناخته می شود. معمولا بیشتر گردشگران با هدف پیاده روی در خیابان معروف استقلال و بازدید از بازارها و غذاهای خوشمزه محلی ترکیه به این منطقه سفر می کنند.

میدان تکسیم به عنوان قطب گردشگری، تفریحی و تجاری در استانبول شناخته می شود.

شما با پیاده روی در میدان تقسیم شاهد بناهای تاریخی، پارک گزی، تراموای معروف ترکیه و مسجد حسین آقا خواهید بود. شما در این میدان می توانید در کافه ای وقت خودتان را بگذرانید و به تماشای جمعیتی از مردم سراسر جهان باشید. در تمام سال جنب و جوش مردم در این منطقه بسیار زیاد است.

خیابان استقلال بهترین مکان برای پیاده روی شبانه است، شما در این خیابان می توانید رستوران ها، غذاهای خیابانی و کلاب های شبانه را مشاهده کنید و ساعت ها در این مکان ها بگذرانید. اصلی ترین مزیت میدان تقسیم دسترسی به بیشتر نقاط استانبول می باشد.

بهترین محله استانبول برای اقامت ( محله گالاتا Galata)

همان طور که از اسم این منطقه مشخص است منطقه گالاتا همجوار برج گالاتا می باشد.

شما در محله گالاتا می توانید از بهترین آثار باستانی، مراکز اجتماعی وفرهنگی بازدید کنید. برای رسیدن به این محله باید از روی تپه بالا بروید و شاید همین نقطه ضعف منطقه می باشد. در خیابان اصلی منطقه کافه های جالبی واقع شده که رفتن به آنجا خالی از لطف نیست.

گالاتا بهترین محله استانبول برای اقامت
گالاتا بهترین محله استانبول برای اقامت

دسترسی عالی به مرکزهای آموزشی و همچنین نزدیک بودن به ساحل از مزایای این محله می باشد.

محله های خوب استانبول برای زندگی (کورچشمه Kurucesme)

کور چشمه از محله های خوب استانبول برای زندگی
کور چشمه از محله های خوب استانبول برای زندگی

مزایای کورچشمه برای زندگی

• خانه های لوکس
• دسترسی به رود خانه و قایقرانی
• دسترسی به مراکز درمانی و آموزشی

چشمه خشک یا کور چشمه یکی از مجلل ترین و چشم نواز ترین محله های استانبول می باشد. در این محله خانه های لوکس بسیاری دیده می شود و همچنین به آسانی می توانید به رودخانه این منطقه دسترسی داشته باشید. چشمه خشک در منطقه زیبای بشیکتاش قرار دارد.

حتما به پارک Cemil Topuzlu و Turkcell Kuruçeşme Arena که محل برگزاری کنسرت می باشد سر بزنید.

مناطق خوب استانبول برای زندگی (محله سیهانگیر Cihangir)

مزایای سیهانگیر برای زندگی:

• دسترسی عالی بیشتر نقاط دیدنی و تجاری استانبول
• جنب میدان تقسیم
• دسترسی به مراکز درمانی و آموزشی

محله سیهانگیر به خاطر نزدیکی به میدان تکسیم، خط تراموا، وجود هنرمندان پرآوازه ترکیه پرطرفدارترین منطقه در بین جوانان می باشد.

سیهانگیر از مناطق خوب استانبول برای زندگی
سیهانگیر از مناطق خوب استانبول برای زندگی

کافه ها و رستوران های بسیار زیبایی در این محله پیدا می شود. همچنین به دلیل دسترسی بی نظیر به جاهای دیدنی استانبول و نزدیکی به میدان تقسیم برای خرید ملک در استانبول این منطقه را انتخاب می کنند.

بهترین مناطق خوب استانبول برای زندگی کدامند؟

حتما قبل از خرید ملک در ترکیه به خصوص در مناطق مختلف استانبول با کارشناسان خانه من و تو تماس بگیرید یا از طریق فرم مشاوره املاک رایگان با ما در ارتباط باشید تا شما را به خوبی با این مناطق آشنا کنند و همچنین مزایا و معایب محله ها را برای شما بررسی کنند تا بتوانید پرسودترین و محبوب ترین خانه را در ترکیه خریداری کنید.

براساس بررسی های سازمان جهانی گردشگری هفت منطقه به عنوان بهترین مناطق استانبول انتخاب شده اند:

• سلطان احمد
• سرکه چی
• تاکسیم
• کاراکوی و گالاتا
• ماچکا و نشان تاشی
• کاباتاش
• بشیکتاش

بهترین محله های ایرانی در استانبول برای زندگی

اکثرا فکر می کنند که ایرانی ها در منطقه های ارزان استانبول خانه خریده اند در صورتی که اینطور نیست و معمولا در منطق لوکس ترکیه سرمایه گذاری می کنند.

مناطقی که معمولا ایرانی ها در آنجا زندگی می کنند:

1. خان والده
2. آکسارای
3. فاتح
4. اسن یورت
5. بیلیک دوزو
6. آوجیلار
7. کوچوک چکمه
8. آتاکوی

استانبول، به دلیل موقعیت مکانی و دسترسی هایی که دارد به یکی از قطب های گردشگری در دنیا تبدیل شده است.

با سرمایه گذاری در این منطقه ها از طریق خرید خانه در ترکیه شما می توانید آینده ی خودتون رو تضمین کنید و به سودی باورنکردنی دست پیدا کنید، تمامی مناطق ترکیه به خصوص استانبول بسیار آینده دار بوده و جای رشد دارد.

پس همین حالا زندگی زیبای خودتون رو در استانبول آغاز کنید.

مجموعه خانه من و تو شما رو در انتخاب بهترین محله های استانبول برای زندگی کمک خواهد کرد و همچنین بهترین فایل های خرید خانه در ترکیه رو به شما معرفی میکنه.

فقط کافیست فرم مشاوره املاک ما رو تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک در ترکیه (جدیدترین ها)

پر بازدیدترین مقالات