ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه 2022

ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه (ارزان ترین ولی پرسود و محبوب)

 

امروز شما بهترین تصمیم زندگی تون رو گرفتید، چرا؟ به دلیل اینکه الان در سایت خانه من و تو حضور دارید و به دنبال ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه هستید.
ما برای شما لیستی کامل از ارزانترین خانه ها در ترکیه به همراه بررسی شهرها آماده کردیم تا با خیال آسوده اول شهرهای ترکیه و بعد قیمت ارزان ترین خانه در ترکیه را بررسی کنید.

ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه
ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه

اگرهم تمایل داشته باشید خوشحال می شیم که همین حالا فرم مشاوره املاک رایگان رو تکمیل کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان خبره ما با شما تماس بگیرند.
البته می تونید از طریق چت واتس آپ هم سوالات خودتون رو از ما بپرسید.
با ما راحت باشید…

شاید یکی از دغدغه های خریداران ملک در ترکیه پیدا کردن ارزانترین خانه ها در ترکیه باشد، در ادامه چند شهر ترکیه را مورد بررسی قرار داده ایم و امیدواریم که بتوانیم مشکلی از شما رو حل کنیم.

قیمت خانه در ترکیه براساس موقعیت مکانی آن ها، دسترسی ها، آب و هوا، اروپایی یا آسیایی بودن منطقه و محله ها کاملا متغیر است.

به طور کلی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه می باشد، هر ساله به تعداد خریداران خانه در کشور ترکیه اضافه می شود که ایرانیان عزیز هم سهمی زیادی از این سرمایه گذاری در ترکیه دارند.

اگر هم قصد دارید که اقامت کشور ترکیه رو بگیرید می تونید با پرداخت 400 هزار دلار علاوه بر سرمایه گذاری در این کشور اقامت خودتون و خانواده تون هم بگیرید. (چی از این بهتر یک تیر و دو نشان)

البته این رو هم باید بگم که شما به راحتی می تونید بعد از سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه، فرزندتون را به یکی بهترین مدارس و یا دانشگاه های ترکیه بفرستید و هم اینکه یه شغل عالی با درآمد بسیار بالا برای خودتون پیدا کنید.

پس عجله کنید…

برای خرید ویلا در ترکیه همین حالا اقدام کنید.

خیلی از ما ایرانی ها وقتی اسم ترکیه به میان میاد اولین شهری که به ذهنمون میرسه فقط شهر استانبول هست در صورتی که ترکیه شهرهای بسیار زیبا و با فرهنگ های متنوعی دارد که خیلی از ما ها هنوز با اونا آشنایی پیدا نکردیم.

اگر هنوز فکر می کنید که شهر استانبول بهترین گزینه برای زندگیه، ما برای شما عزیزان مقاله ای با موضوع معرفی بهترین محله های استانبول برای زندگی آماده کرده ایم حتما همین حالا محله ی مورد علاقه تون رو در استانبول پیدا کنید و با ما تماس بگیرید تا شما را در خرید خانه های رویای و پرسود در استانبول راهنمایی کنیم.

خب دیگه وقتشه که به ارزانترین ملک در ترکیه براساس شهرهای منتخب شده بپردازیم:

ارزان ترین آپارتمان در ترکیه (شهر آلتینکوم، شهری جذاب و دوست داشتنی)

ارزان ترین آپارتمان در ترکیه
ارزان ترین آپارتمان در ترکیه

اولین شهری که در لیست ما قرار گرفته شهر آلتینکوم هست، این شهر یکی از انتخاب های اول خریداران ملک در ترکیه می باشد، میانگین قیمت خانه در این شهر بسیار مناسب بوده است.

شاید براتون سوال پیش اومده که چرا شهر آلتینکوم در صدر لیست ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه قرار گرفته، دلایل متعددی مثل وجود زمین های عالی و آماده ساخت، جذاب ترین ویلاها و… می باشد.

شهر آلتینکوم خیلی وقت نیست که برای سرمایه گذاری توسط افراد سرمایه گذار مشخص شده است، پس حالا حالا جای رشد و پیشرفت داره.

شما برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید میتونید به صورت حضوری به این شهر سفر کنید و از نظر آب و هوا، جاذبه های دیدنی، نزدیکی به ساحل و دسترسی ها بررسی کنید.

اگر دچار تردید در انتخاب ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه هستید هرگز کارشناسان ما رو فراموش نکنید. چون اونا در لحظه اول آشنایی و تا آخرین مرحله با شما همراه خواهند بود، اصول و قواعد کلی کار رو به شما میگن.
پس نگران نباشید…

ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه (شهر ترابزون، شهری مناسب برای خانواده)

ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه
ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه

اما به سراغ محبوب ترین شهر برای خرید خانه می رویم، ترابزون.

شهر زیبای ترابزون با چشم اندازی از دریا، که باید بگوییم خوشبختانه به تازگی مورد لطف سرمایه گذران قرار گرفته است. این شهر دوست داشتنی برای خانواده ها بسیار ایده آل می باشد.

اکثر خانه ها در این منطقه به صورت مبله به فروش می رسند. و اینکه شما می توانید ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه را در این شهر پیدا کنید.

کارشناسان ما در انتظار شما هستند تا در رابطه با پایین ترین قیمت ملک در ترکیه با شما صحبت کنند.

همین حالا فرم مشاوره رو پر کن.
منتظر شما هستیم…

ارزان ترین ملک در ترکیه (شهر دالامان، شهری ارزان ولی پیشرفته)

ارزان ترین ملک در ترکیه
ارزان ترین ملک در ترکیه

دالامان رو به افرادی پیشنهاد می کنیم، که به دنبال آرامش و جذابیت طبیعت هستند.

شما با خرید خانه در دالامان، می توانید علاوه بر سرمایه گذاری به دنیای پر رمز و راز طبیعت پا بذارید.

یکی از فرودگاه های بین المللی ترکیه در این منطقه واقع شده است.

قیمت املاک در دالامان در مقایسه با شهرهای دیگر ایران بسیار مناسب تر هست.

با این که شهر دالامان ارزانترین خانه ها در ترکیه را دارد ولی از امکانات و دید بسیار عالی برخوردار است.

با توجه به اینکه مشاورین ما نسبت به تمامی شهرهای ترکیه آگاهی دارند، می توانند بهترین راهنمای شما برای خرید ملک در ترکیه باشند.
پس خیالتون راحت باشه…

برای خرید ملک در ترکیه، با قیمتی مقرون به صرفه همین حالا با ما در ارتباط باشید.

ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه (شهر استانبول، شهری آشنا و لوکس)

ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه
ارزان ترین قیمت خانه در ترکیه

و اما به سراغ پرسودترین شهر برای خرید خانه در ترکیه می رویم، استانبول.
بله استانبول رو همه ی ما به خوبی می شناسیم یا به اونجا سفر کردیم یا اسمش رو در فیلم ها شنیدیم.

مجموعه خانه من و تو شهر زیبا و تاریخی استانبول رو در کنار ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه جای داده است.
استانبول به دلیل داشتن دو منطقه آسیایی و اروپایی به شما حق انتخاب بیشتری نسبت به شهرهای قبلی می دهد.
شما در شهر استانبول می توانید خانه های بسیار مجلل و هم خانه های ویلایی کوچک خریداری کنید. استانبول دارای محله های بسیاری هست که شما براساس بودجه و سلیقه خودتون بهترین رو انتخاب می کنید.

یکی از بهترین مناطق معروف استانبول میدان تکسیم یا همان میدان تقسیم هست که یکی بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در ترکیه می باشد.

اگر به خاطر تفریح، تحصیل بچه ها و… به ترکیه زیاد سفر می کنید و کلی پول هتل و کرایه خونه میدید می توانید با خرید ارزانترین آپارتمان در ترکیه یه سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید و هم اینکه جلوی هزینه های اضافی رو بگیرید.

در ادامه تعدادی از شهرهای ترکیه رو برای انتخاب ارزانترین قیمت خانه در ترکیه به شما معرفی می کنیم:

آدی یامان، آفیو، آغری، آماسیا، آرتوین، بالیک اسیر، بیلجیک، بینگل، بیتلیس، بولو، بوردور، چناق قلعه، چانکیری، چوروم، الازیق، ارزینجان، گیره سوم،

گوموش هانه، هاکاری، هاتای، اسپارتا، کارس، کاستامونو، کیرکلارلی، کرشهیر، کجاعلی، کوتاهیا، مالاتیا، کاهرامان ماراش، ماردین، موش، نوشهیر، نیده، اردو،

ریزه، ساکاریا، سیرت سینوپ، تکیرداغ، تکات، تونجلی، شانلی اورفا، اوشاک، وان، یوزگات، زونگول داک، آکسارای، بایبورت، کارامان، کیریک کالهريا،

باتمان، شیرناک، بارتین، ایگدیر، کارابوک، کیلیس، اسمانیه، دوزجه، بورسا، اسکی شهیر، آدانا، مرسین، قاضی آنتپ، قونیه، کایسری، سامسون، دنیزلی، سیواس

اگر نگران فرایند خرید ملک در ترکیه هستید و هنوز تصمیم خودتون رو برای خرید نگرفتید کارشناسان ما همچنان علاقه مند به راهنمایی شما برای انتخاب ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه هستند.

کارشناسان ما تمامی محله های ترکیه رو به همراه مزایا و معایب آن ها برای شما بررسی کرده و براساس بودجه تون بهترین فایل های خانه را به شما معرفی می کنند و تا آخرین مرحله شما رو تنها نمیزارند.

برای تماس کارشناسان با شما ابتدا فرم مشاوره املاک را تکمیل کنید.
ما منتظر شما هستیم…

برچسب ها :

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک در ترکیه (جدیدترین ها)

پر بازدیدترین مقالات