راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول 2022

کامل ترین راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول

افرادی که به شهر استانبول مهاجرت می کنند معمولا با اولین چالشی که روبرو می شوند، خرید وسایل خانه در استانبول می باشد.

بهترین راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول
بهترین راهنمای خرید وسایل خانه در استانبول

شما برای ساخت یک زندگی رویایی در این کشور نیاز دارید که اول یک خانه در ترکیه خریداری کنید و بعد به دنبال مقرون به صرفه ترین و معتبرین فروشگاه ها در شهر مورد نظر خود باشید تا با خیالی آسوده باکیفیت ترین محصولات و لوازم خانه را خریداری کنید.

مجموعه خانه من و تو با هدف ساده کردن روند خرید ملک در ترکیه شرایطی فراهم نموده تا به آسانی بتوانید روی بزرگترین و منحصر به فرد ترین املاک سرمایه گذاری کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم مشاوره املاک با ما در ارتباط باشید.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین فروشگاه لوازم خانگی در استانبول آشنا کنیم و همچنین توضیحی کامل در مورد خرید لوازم منزل در استانبول به شما عزیزان بدهیم.
با ما همراه باشید.

برای خرید خانه ارزان در استانبول همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

بهترین ایده برای خرید وسایل خانه در استانبول با قیمت مناسب

خرید وسایل خانه در استانبول با قیمت مناسب
خرید وسایل خانه در استانبول با قیمت مناسب

ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین و اقتصادی ترین فروشگاه لوازم خانگی در استانبول را پیدا کنید و تمام لوازم مورد نیازخود را بدون هیچ دردسری از آنجا خریداری کنید. البته نکته مهمی که وجود دارد این است که اکثر خانه هایی که در ترکیه به فروش می رسند، به صورت مبله بوده و اکثر لوازم مورد نیاز در خانه وجود دارد.

یکی از بهترین روش ها برای کم کردن هزینه ها انتخاب وسایل دست دوم می باشد قیمت این لوازم به نسبت لوازم نو به صرفه تر است و شما می توانید تا حدودی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

البته در کل قیمت لوازم خانگی در استانبول بسیار مناسب بوده و جای نگرانی نمی باشد.

از حراجی های ترکیه غافل نشوید، شما با قیمت های بسیار عالی و با تخفیف های متنوع می توانید لوازم مورد نیاز خود را از اینجا خرید کنید.

خرید وسایل منزل در استانبول

در زمان خرید لوازم خانه در ترکیه شما برندهای متعددی پیش رو دارید، پیشنهاد خانه من و تو به شما خرید لوازم برندهای ترک می باشد. هیچ وقت برندهای ترکیه رو دست کم نگیرید.

این برندها توانسته اند به بازار ایران راه پیدا کنند و قابل ذکر است که کشور ترکیه در زمینه تولید لوازم خانگی همچنان در حال پیشرفت می باشد و توانسته پا به پای کشورهای پیشرفته ای مثل ایتالیا و آلمان بیاید و به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان در قاره اروپا شناخته شود.

به دلیل حمایت های دولت ترکیه از محصولات کشورش قیمت تمامی لوازمی که در این کشور تولید می شوند بسیار پایین بوده، به همین دلیل است که بیشتر محصولاتی که به این کشور وارد می شود قیمت های بسیار بالایی دارند.

خرید وسایل منزل در استانبول
خرید وسایل منزل در استانبول

ولی اگر به هر دلیلی قصد خرید لوازم خارجی به غیر از برند ترکیه دارید می توانید از نمایندگی های معتبری که در سطح شهر وجود دارند مراجعه کنید تا با قیمت مناسب تری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که که آیا برندهای ترکیه فقط لوازم خانگی تولید می کنند یا لوازم های دیگری هم تولید می کنند؟ باید بگوییم که تولیدات برندهای ترکیه فقط مختص به لوازم منزل نمی باشد و در تمامی حوزه ها برنامه تولید دارند.
پس خیالتون راحت باشه.

یک خبر خوب برای افرادی که قصد خرید از برندهای ترکیه دارند، شما با خريد لوازم خانه در استانبول می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این محصولات بهره مند شوید و نکته جالب دیگر این است که برای بعضی از محصولات خدمات تعویض کالا هم انجام می دهند.

برندهای معروفی که در ترکیه مشغول به فعالیت می باشند: برندهای بکو، آرچلیک، مادام کوکو، یاتاس، استکبال، آلفمو و کلیک

برای اطلاع دقیق از قیمت خانه ارزان در ترکیه با ما در ارتباط باشید.

خرید لوازم خانگی در استانبول

شما در ترکیه شاهد بزرگترین فروشگاه ها خواهید بود، در هر فروشگاه زنجیره ای که بروید، هر طبقه از این فروشگاه ها مختص به لوازم خاصی می باشد و شما می توانید با هر بودجه و هر سلیقه ای که دارید با خیال راحت خرید خود را از معروف ترین برندهای جهانی انجام دهید.

بهترین مراکز خرید در استانبول (سلاطین در کنار هم)

استانبول قلب تپنده ترکیه می باشد و طبیعی است که بزرگترین فروشگاه ها از جمله مدیا مارکت، وطن و تکنوسا در این شهر حضور داشته باشند.

بهترین مراکز خرید در استانبول
بهترین مراکز خرید در استانبول

با وجود همچین فروشگاه هایی شما می توانید با خیالی راحت خرید وسایل خانه در ترکیه انجام دهید.

پس با ماه همراه باشید تا با چند فروشگاه مشهور و معتبر در ترکیه آشنا شوید:

خرید لوازم منزل در استانبول (فروشگاه‌های میگروس)

از معروف ترین فروشگاه شروع می کنیم، فروشگاه میگروس که توانسته بیش از صد شعبه در ترکیه به خصوص استانبول افتتاح کند، میگروس در سال 1954 اولین شعبه خود را افتتاح کرد.

حالا در این فروشگاه چه محصولاتی پیدا می شود؟

در این فروشگاه معتبر و قدیمی تمامی وسایل برقی و لوازم خانگی با هر برندی که شما در نظر دارید می توانید در تمامی شعبه ها انتخاب و خرید کنید.

خرید وسایل منزل در استانبول از فروشگاه کارفور

به سرغ دومین فروشگاه زنجیره ای در ترکیه می رویم، فروشگاه کارفور یکی دیگر از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم خانه در ترکیه است.

شما می توانید برای خرید بهترین و لوکس ترین لوازم خانه به این فروشگاه مراجعه کنید. یه جورایی این فروشگاه هم جزء قدیمی ترین ها محسوب می شود کارفور در سال 1958 افتتاح شده است.

خرید وسایل منزل در استانبول از فروشگاه کارفور
خرید وسایل منزل در استانبول از فروشگاه کارفور

بسیار جالب است که بدانید شعبه اصلی این فروشگاه در فرانسه قرار دارد و همچنین به عنوان سومین فروشگاه بزرگ بین المللی درجهان شناخته شده است.
البته نگران نباشید، شما می توانید از فروشگاه کارفور ترکیه محصولاتی مثل مواد غذایی و حتی پوشاک و دیگر مایحتاج خانه خریداری کنید.
اگر در این فروشگاه به دنبال اجناس ارزان قیمت هستید می توانید محصولاتی با برند کارفور خریداری کنید.

ما برای شما بهترین فایل های خرید خانه در ترکیه آماده کرده ایم، همین حالا براس اطلاع از قیمت ها فرم مشاوره املاک رو پر کنید.

خرید وسایل خانه در استانبول با قیمت مناسب از فروشگاه هدف

فروشگاه زنجیره ای هدف یکی دیگر از بزرگترین های ترکیه می باشد.

این فروشگاه به دلیل فروش محصولات با قیمتی بسیار مناسب و ارزان توانسته محبویت زیادی در میان مردم محلی پیدا کند.

لازم به ذکر است که شما می توانید از هر نوع وسیله ای که مد نظر دارید با کیفیت بسیار عالی در این فروشگاه پیدا کنید.

خرید لوازم خانگی ارزان در استانبول از اسکیچی بازارها

اگر می خواهید به فروشگاهی بروید که در کنار محصولات نو، محصولات دست دوم هم داشته باشد پیشنهاد ما به شما اسکیچی بازارها می باشد. این فروشگاه محبوبیت بسیاری دارد و توانسته مشتریان زیادی رو به سمت خود جذب کند.

خرید لوازم خانگی ارزان در استانبول از اسکیچی بازارها
خرید لوازم خانگی ارزان در استانبول از اسکیچی بازارها

فراموش نکنید حتما به بخش فروش محصولات دست دوم این فروشگاه یه سر بزنید، قیمت این محصولات ارزانتر هستند و از همه مهمتر اینکه محصولات این بخش ضامنت هم دارند.

اسکیچی بازارها شعبه های زیادی در سطح شهر دارند، پس با خیال راحت می توانید هر لوازمی می خواهید چه برقی باشد و چه غیر برقی در اینجا خریداری نمایید.
برای دسترسی راحتر به محصولات دست دوم و انتخاب محصولات با قیمتی ارزانتر می توانید از طریق سایت لت گو و صاحیبیندن که در زمینه فروش لوازم دست دو فعالیت دارند مراجعه کنید.

برای اطلاع از شرایط خرید ملک در ترکیه میتونید با مشاورین املاک ما در ارتباط باشید.

خريد لوازم خانه در استانبول از بازارهای محلی

همیشه بهترین و محبوب ترین گزینه ها بازارهای محلی هستند، همه ی ما وقتی به منطقه ای سفر می کنیم دوست داریم قبل از هر چیزی گشت و گذاری در این بازارها داشته باشیم تا بیشتر با فرهنگ و آداب و رسوم آنجا آشنا شویم.

خريد لوازم خانه در استانبول از بازارهای محلی
خريد لوازم خانه در استانبول از بازارهای محلی

شما برای خریدهای روزانه خود و حتی لوازم خانه با قیمتی بسیار مناسب می توانید به بازارهای محلی مراجعه کنید.

ما در اینجا به شما چند تا از بازارهای محلی و معروف استانبول معرفی کرده ایم:

شنبه بازار بشیکتاش، چهارشنبه بازار فاتح، سه شنبه بازار کادیکوی، چهارشنبه بازار یشیل کوی و شنبه بازار باکرکوی از محبوب ترین بازارهای شهر استانبول می باشند.
این بازارها بهترین مکان برای خریدی مطمئن و ارزان می باشد که هر کدام مشتریان زیادی دارد.
البته حواستان باشد که این بازارها در روز و ساعت های مشخصی از هفته فعالیت خوشان را شروع می کنند.

فروشگاه ایکیا (غول مرحله آخر)

یکی از کاملترین و بزرگترین فروشگاه های بین المللی در جهان فروشگاه ایکیا می باشد.

فروشگاه ایکیا توانسته در بیشتر از 43 کشور مطرح دنیا شعبه بزند و اینکه 235 شعبه را به خوبی مدیریت کند به همین دلیل است که این فروشگاه را به عنوان غول مرحله آخر معرفی کردیم.

تعدادی از محبوب ترین شعبه های ایکیا در کشور های آمریکا، کانادا، انگلستان، یونان و… می باشد. البته در کشورهای آسیایی هم شعبه هایی دارند.

فروشگاه ایکیا
فروشگاه ایکیا

برند ایکیا سوئدی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مورد قیمت هم باید بگوییم که به نسبت هم رده های خود بسیار پایین تر است.

کشور ترکیه هم توانسته تعدادی از این شعبه ها را در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر افتتاح کند تا مردم این کشور به آسانی به این فروشگاه دسترسی داشته باشند و محصولاتی از قبیل جدیدترین سرویس های خواب، مدرن ترین مبلمان، به روز ترین لوزام برقی، سرویس بهداشتی و… خریداری کنند.

برای خرید خانه یک خوابه در استانبول در سال 2022 می تونید همین الان اقدام کنید. با ما در ارتباط باشید.

در آخر

برای افرادی که تازه به ترکیه آمده اند دخل و خرج امری بسیار مهم می باشد، پس قبل از خرید لوازم خانه در ترکیه، بهتر است فروشگاه های موجود در استانبول را به خوبی بررسی کنید تا بودجه ی شما نابود نشود.

شناخت درست برندهای معتبر موجود در ترکیه و بررسی خدماتی که ارائه می دهند مثل گارانتی و خدمات تعویض کالا و همچنین قیمت آن ها به شما می تواند کمک کند تا بهترین انتخاب براساس بودجه ی خود داشته باشید.

مجموعه خانه من و تو بهترین فروشگاه های استانبول را مورد بررسی قرار داد که شما عزیزان به راحتی خرید خودتان را انجام دهید.

برای خرید ملک در ترکیه با شرایط پرداخت بسیار عالی همین حالا از طریق فرم مشاوره یا چت واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار

معروف ترین برندهای لوازم خانگی در استانبول کدام اند؟

برندهای VESTEL و BEKO از معروف ترین های استانبول می باشند، که شما می توانید با قیمتی مناسب خریداری کنید.

از چه فروشگاهی در استانبول لوازم منزل باکیفیت بخریم؟

شما می توانید در هر فروشگاه زنجیره ای استانبول لوازم خانه باکیفیت و با قیمتی عالی پیدا کنید. از فروشگاه های معتبری مثل ایکیا، کارفور، میگروس و… خرید خودتان را انجام دهید. این مورد بستگی به بودجه شما دارد.

راهی برای خرید لوازم خانگی ارزان در استانبول هست؟

بهترین راه، خرید از بازارهای محلی می باشد، اگر هم به نبال اجناس دست دوم هستید بهترین گزینه رفتن به اسکیچی بازارها
می باشد. اجناس این بازارها قیمت های مناسبی دارند.

برند های ترک بهتر هستند یا برندهای خارجی؟

در هر جای ترکیه شما می توانید از محصولات باکیفیت و خوش قیمت ترکی خریداری کنید. این مسئله به بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

برچسب ها :

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فرم مشاوره رایگان

خرید ملک در ترکیه (جدیدترین ها)

پر بازدیدترین مقالات